Ana Pontón: “O meu compromiso é liderar un goberno a favor de Vigo que debe ser o motor industrial e tecnolóxico de Galicia”

La candidata nacionalista acompañada del resto de la lista de Pontevedra.

La líder nacionalista presenta en Vigo la candidatura de Pontevedra, que encabeza Luis Bará, y afirma que la formación «no va a medio gas» sinto «a todo filispín»

Incluye en el programa «un plan de reindustrialización» y revertir la «deuda con la sanidad publica» viguesa

La líder nacionalista, Ana Pontón, ha presentado esta mañana en Vigo la lista completa de Pontevedra de la formación con vistas a las elecciones del próximo 5 de abril, que estará encabezada en la provincia por Luis Bará. Un acto en el que la candidata ha reiterado su «compromiso» para «liderar un goberno a favor de Vigo que debe ser o motor industrial e tecnolóxico de Galicia».

En este sentido, Pontón ha desglosado algunas de los puntos que el BNG llevará en su programa, y que ha calificado como «claves» para Vigo y su comarca. Entre ellos, la candidata ha apostado por un «plan de reindustrialización» y por revertir la «deuda con la sanidad pública» que existe en el área sanitaria.

Así, la líder nacionalista ha subrayado que Vigo merece un hospital de referencia 100% de gestión pública y un impulso a la atención primaria: «Non esquecemos que foi aquí a dimisión colectiva dos xefes e xefas de servizo dos centros de atención primaria».

Ana Pontón ha defendido también los sectores estratégicos de la economía viguesa, como el naval -para el que ha abogado por la creación deun centro de reparación naval en la Ría-, y la automoción -en donde apuestaa por frenar la deslocalización de empresas del clúster del automóvil hacia Portugal-.

A todo gas

En este escenario, la portavoz nacionalista ha asegurado que el Bloque afronta la campaña «a todo filispín»: «Non imos a medio gas; imos a todo filispín. Saímos a ganar o partido porque queremos facer historia para que, por primeira vez, Galicia teña unha presidenta muller nacionalista coas mans libres para defender este país. Non son tempos nin de maiorías absolutistas nin de sucursalismos. É o tempo dun cambio galego da man do BNG».

Para elló, Pontón ha presentado una candidatura que encabeza Luis Bará, seguido en lo puestos de salida de Montse Prado y de la exdiputada de En Marea Alexandra Fernández. Una lista que, en su opinión, está llena de «persoas capaces, comprometidas con Galicia e coas mans libres».

O meu compromiso é liderar un goberno a favor desta cidade para que Vigo acade todo o seu potencial, que coloque Vigo no lugar que lle corresponde

Ana Pontón, candidata del BNG

«O meu compromiso é liderar un goberno a favor desta cidade para que Vigo acade todo o seu potencial, que coloque Vigo no lugar que lle corresponde. O cambio galego significa colaboración, respecto, entendemento, sumar, significa investimentos a favor de Vigo. Ese é o meu compromiso e con ese obxectivo saimos a por todas o 5A, porque nin Vigo, nin Galicia, merecen menos», ha incidido.

Una idea en la que ha insistido Bará, convencido de que la ciudad olívica va a jugar un papel determinante en la derrota del PP: «Queremos abrir un tempo novo de esperanza co protagonismo e o liderado de Vigo, unha cidade que debe ser a grande metrópole atlántica, un grande polo industrial cultural e tecnolóxico para impulsar Galicia cara o futuro».